Kā vingrot no agra rīta

Vingrojiet no rīta. Kad esat pamodušies, pirms ejat uz vannas istabu, būtu gudri, ja jūs veiktu pāris vingrojumus. Pateicoties šiem centieniem, normalizēsies asinsrite, pazudīs miegainums. Tiek uzskatīts, ka vēl labāk būtu apmeklēt vannas istabu un ieiet aukstā dušā, bet ne katrs uz to būs spējīgs.

Nevariet rīta agrumā piecelties?

Apmāniet sevi.

Daudzi uzskata, ka vasaras laikā mosties agri no rīta ir vieglāk. Ja arī jums ir vieglāk mosties kādā no konkrētiem gadalaikiem, tad radiet sev apstākļus, lai atmosfēra būtu pēc iespējas ērtāka jums. Piemēram, ja jums mājās ir auksti, nolieciet blakus gultai radiatoru, lai to ātri  varētu ieslēgt  un ātri uzsildīt istabu.

Kad pamodīsieties, ieslēdziet gaismu, pie tam, vispareizāk būtu izmantot dienas gaismas apgaismojumu. Ja istabā būs silti, gaišs un mājīgi, būs lielāka varbūtība, ka atpakaļ gultā neielīdīsiet.

Pirmajās dienās mosties agri no rīta nebūs viegli. Bet, ja jūs sapratīsiet cik daudz labuma tas varētu jums sniegt un, ja jūs esat gatavi ziedot miegu dažu efektīvu rīta stundu dēļ, tad jūs tiksiet ar šo uzdevumu galā un drīz vien agrā mošanās būs kļuvusi par jūsu ikdienu.

Esiet aktīvs un sportojiet!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *